Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~agenTStarling | użytkownik

imię i nazwiskoKlaudia Karasek adresŁódź zarejestrowany15.01.2008 @22:59:01 ostatnio na stronie18.08.2017 @01:04:17
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty22 komentarze2538 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Siarson    21.03.2008 @18:42:44
a teraz to ja dziękuje
_______
. . . Stowarzyszenie Kontrast w Tarnobrzegu . . .
~Siarson    21.03.2008 @18:41:02
ju łelkom... hehe
_______
. . . Stowarzyszenie Kontrast w Tarnobrzegu . . .
~Siarson    16.03.2008 @16:47:40
bardzo fajna galeria gratuluje.....
_______
. . . Stowarzyszenie Kontrast w Tarnobrzegu . . .
+anako    06.03.2008 @19:16:58
hehe, cieszę się xD

i dziękuję za komentarz ; )
_______
http://www.anako.pl - moje portfolio
http://anako-art.deviantart.com - mój deviantART
https://www.facebook.com/anako.art - mój page na Facebooku
~fingolfin5    26.02.2008 @23:25:38
mozesz jakoś wgrac na wrzute i wtedy dac linka inaczej sie chyba nie da a no szkoda..........
~ahawa7    26.02.2008 @23:18:24
Dziekuje i pozdrawiam.
~lenax    22.02.2008 @22:40:36
to na takie studium teatralno-filmowym tez trzeba malowac?
bardzo podoba mi sie ta praca, powinnas wiecej malarskich pokazywac na digarcie : ) pozdr ; )
_______
myślom nie ma końca - śnieg zawierucha w nas..
oczy... widzą, uszy... słyszą, a serce... i tak wie swoje
~HamishArt    22.02.2008 @00:25:48
dzięki sliczne
_______
http://www.hamishart.blogspot.com
.......................................................
~szosty 03.09.2007 @22:29:58
HamishArt ma najlepsze komentarze :f~ trzeba sje jej słuchać :E~
~myART    20.02.2008 @16:09:07
to jest serwis dla wszystkich, którzy interesują się sztuką
to co jest na moim profilu to moja sprawa, a to, ze po złym komentarzu chcialabys ocenić moje prace świadczy tylko o chęci "zemsty"
wystawiając swoje prace powinnas być przygotowana na słowa krytyki, choć trudno to nazwać "swoją pracą", bo to jedynie ładna kopia. cos w stylu składania modeli samolotów-trzeba mieć wprawe, ale nie ma w tym kreatywnosci.
_______
Budda jest we mnie.
~lenax    20.02.2008 @12:09:54
hey bardzo ladnie malujesz
chcialam sie spytac gdzie studiujesz i jak ocenili Ci prace dyplomowa
_______
myślom nie ma końca - śnieg zawierucha w nas..
oczy... widzą, uszy... słyszą, a serce... i tak wie swoje
-qasix    11.02.2008 @02:47:31
akukuuu:
~omen155mo    06.02.2008 @22:32:59
zabawne profilowe
^MAJKOL    06.02.2008 @19:23:24
Jesteś członkiem nr 100 w grupie DM
~AlannahWilder    06.02.2008 @01:09:50
Cała przyjemność po Mojej stronie ^^

Ładne zdjątko w profilu
_______
*S*T*E*R*B*E*H*I*L*F*E*
~5toPth3H8    05.02.2008 @00:48:54
no nie wpadłem na skojarzenie z "Neverending Story" chociaż całkiem ono sympatyczne thxanyway
~hanny    21.01.2008 @12:07:51
dzięki
_______
You're like my personal brand of heroin..
~fiszu    15.01.2008 @23:25:27
na taki komenaż liczyłem
_______
(profil usunięty)
Poprzednia strona 1 ... 18 19 20 21
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt